תגובה אחת »

  1. אוהבת מאוד את הכתיבה שלך ענת.
    אני לא מוצאת דרך להרשם לבלוג שלך אשמח לעזרה.

  2. היי אשמח ליצור עמך קשר במייל בהקדם
    אני עושה עבודה על הרומן שלך "הארכיברית"
    תודה רבה

  3. שלום ענת. קראתי את הספר הארכיברית. הספר לא קל לקריאה ומציף מאוד רגשית. שמחתי שהסוף מלווה בתקווה. לדעתי מדובר ביצירה יוצאת דופן מנפצת חומות והגנות ונוגעת חזק במקומות שאתה מעדיף שלא יגעו בהם ביום יום.
    תודה
    דודו

    • אני שמחה בתגובה שלך כי היא מזכירה לי למה כתבתי את הספר הזה ולמה אני כותבת בכלל. כי הכתיבה בשבילי היא לפעמים עריסה אבל בדרך כלל היא פנס או סולם או סכין או סופה והמטרה שלה, אם ישנה, היא להאיר ולהעיר פינות חשוכות בתוכי. ואם זה מצליח, גם במישהו אחר. ועוד אני שמחה כי אתה האדם השני השבוע שאמר לי שקרא את הספר ועצם הקריאה מקימה את השוכב הזה לחיים. וחיים זה דבר לא רע. אז תודה.

  4. ענת יקרה. נפגשנו אצל שגית אמת בסלון. היום, בעודי מוציאה מספרייתי את הספר "התמסרות" של חבצלת, ביקשתי לבדוק בויקיפדיה מי היא. הספר הזה ברשות משפחתי כנראה מאז שראה אור בשנת 70. אני לא יודעת איך הוא הגיע אלינו הביתה כי זה היה טרום הולדתי, אבל מאז שגיליתי אותו, כפי הנראה כשהייתי ילדה די צעירה, הוא הולך איתי, באריזתו המקורית, צהוב ומיושן. והנה, להפתעתי, כשחיפשתי מי היא אותה חבצלת נהדרת, נתקלתי בבלוג שלך. כמה מפתיע! הספר הזה הוא בעיני מזזקה של אהבה, התגלמות היופי שמסוגלות להביע מילים, ומשום כך אני חוזרת אליו שוב ושוב בתקופות שונות של חיי. היום חזרתי אליו משום שאני רציתי לשלב את מילותיה של חבצלת באמנות שלי. תודה על שמצאתי עוד אחת שזוכרת את חבצלת. היא תמיד היתה בליבי ותמיד תהיה. תהה אשר תהה.
    שלך, עמית
    @Amittuart

כתיבת תגובה