החתונה

רגיל

IMG_20160221_223358

נסענו דחוסים בסובארו הלבנה. אתה ואני ודיווי. ושגיא עם המצלמה. ואחי הנהג. היה פברואר וגשם דק ירד. עמדנו לאחר לחופה ודורון נתן גז, היטלטלנו כמו יונה בבטן הספינה. אחר כך הדג. דיווי דרך שוב ושוב על שולי השמלה הלבנה. אחר כך הרגשתי רע ופתחתם את כל החלונות בבת אחת. קר. אחר כך דיווי היה צריך להשתין נורא בגלל הקור ואני הרגשתי מוזר, הייתה לי בחילה. תעצור! יצאתי מהר. שגיא החזיק את הזר ואתה את השמלה. ודיווי – בשיחים, עשה מה שעשה. ואחי הביט בשעון ובאופק ושוב בשעון בדממה. נתת לי לשתות, האיפור קצת נמרח, נראיתי זוועה, עמדנו כך זמן מה בשוליים לצד הצומת ההומה, ארבעה גברים נואשים ואישה. באולם כבר הדליקו נרות, חיממו את העוף עם האפונה, את הבורקס תפוחי אדמה, והדיג'יי ניגן מוזיקה גרועה של מעליות. רציתי להגיד לך אז, בוא נברח, רק אני ואתה. ודיווי ושגיא. ואחי. ניסע לבית כנסת סמוך ונבקש מהרב פשוט ברכה. הרי את מקודשת לי. הרי אני כל כך אוהבת אותך. אחר כך נקנה לכל אחד מהחבורה שקית שוקו יטבתה ולחמנייה ונשב על גדר או ספסל ונביט קדימה בשתיקה, שני חברים ואח ובעל ואישה.

12716525_1536841509979288_919793876_n

From: Oldmagnet Instagram

»

להשאיר תגובה

