בובמייסס

רגיל

סבא סיפר לסבתא,

שלפני הרבה שנים,

ג'ירפה אחת ניסתה,

לגנוב ביס מהעננים,

היא הגביהה קומתה

וזקפה את הפנים,

אך אבוי למסכנה –

נתפסו לה השרירים!

 

דוד סיפר לדודה,

שחתול אחד שובב,

הציע לעץ גבוה

כוס עם שוקו וחלב.

הוא חיכה שבוע,

יום-יום חיכה לשווא.

הטיפשון נשאר תקוע,

ומחכה שם עד עכשיו!

 

אמא סיפרה לאבא,

שממש ממש מזמן,

ציפור התאהבה

מאוד בירח הלבן.

היא קנתה לו חליפה

וכתר מזהב קטן אך

מה רבה האכזבה –

הוא סרב להיות חתן!

 

פזמון:

אם הסתבכת עם שטויות,

לא נורא ואין דבר,

אם אתה יכול לצחוק,

אתה ילד מאושר.

צאי מזה, ציפי, עוד היום! יש הרבה כוכבים במרום. (איור: סמרה הארדי)

צאי מזה, ציפי, עוד היום! יש הרבה כוכבים במרום (איור: סמרה הארדי)

 מוקדש לשוגי, גולי, אליה, אוריקי, בנצ'וק, ניצן, נטע, לוטמן, גל, אוהדי, איה, רומי ומיקוש – אחיינים, כבירים, כוכבים והשראות. חופש גדול שמח!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

»

  1. נהדר ענת!
    אני מאמצת את הפזמון החוזר למרות שאני מבוגרת (לפחות באופן רשמי…).

    • כשאהיה גדולה יהיה לי ספר שירי ילדים. זה החלום. בינתיים השירים באים בזוגות או ביחידים, מציצים לראות שאני עדיין ילדה לבדה ומשחקת 🙂

  2. שיר יפה מאוד, אקריא לילדתי, גם היא ניצן. בהתחלה הזכיר לי את שתי הג'ירפות בליל ירח מלא של נורית זרחי.

להשאיר תגובה

