מִפֶּה לְפֶּה

רגיל

זה ספר קטן. עשרים ושבעה שירים. הוא עוסק בילדות, באלימות, בעדינות, באהבה. הדבר האחרון שאני יכולה לומר עליו, לפני שאני נפרדת ממנו לעד (קצת קשה להיפרד. הוא נכתב בלילה אחד בשנת אלפיים ושמונה ואחר כך עוד פעם, עוד פעם, עוד, גרסאות כל כך שונות): כתבתי אותו ביד חלשה. כתבתי אותו אז בדמעות.

להתראות ספר

להתראות ספר

תודה לכל האנשים שאמרו לי כן – לרפי וייכרט מהוצאת 'קשב', לחגית גרוסמן שהכירה בינינו, לדרור בורשטיין שהעיר והאיר, לטל ניצן שהעניקה לכתב היד את פרס אקו"ם, לקרן רבינוביץ' שחשבו שהוא יפה. לגבריאלה ברוך על האיור המקסים של הכריכה. לכל חבריי הטובים, הקרובים וליבם לליבי, לכל האנשים הנפלאים (כן, אני מדברת עליכם), תודה שאתם באים לבקר אותי. לעדי שלי, שלשפתיים שלו צורה של נשיקות אמיתיות, ואיתו אני יכולה תמיד. למשפחתי.

לאמא שלי, אהבתי הראשונה, שלימדה אותי להגיד כן.

»

  1. ענת יקרה, ברכות חמות לרגל צאת ספרך לאור. על פי דברייך כאן אני רוצה מאוד לקוראו. בהצלחה, גיא

    • עד שהספקתי להשיב כאן, הייתה הרבה המולה חיצונית ופנימית, כבר הגיע אלייך הספר וכבר הספקת להגיב…אני מאוד שמחה בקריאתך, בנדיבותך.

  2. ענת יקרה, ברכות ושמחה רבה. הכריכה מסקרנת ויפייפיה. מחכה מאד לקנות את הספר. מאד אוהבת את הכתיבה שלך.

  3. ענת יקרה ואהובה, מזל טוב וברכות והצלחה לספר!!!!!! אני מחכה להחזיק אותו ביד ולקרוא את השירים המוכרים והלא-מוכרים. הבאת עוד טוב לעולם. דורית

  4. יש פרסים שמכבדים את הנותן.
    אני מאושרת על שהיתה לי האפשרות ומחכה בכיליון לראות את כתב היד היפה הזה בין כריכות.
    מזלטוב ושמחה גדולה.

    • זה לא הפרס היחיד שנתת לי, היו גם ואייחו ופיסרניק ומולינה ואחד האהובים שלי – זהב החוסר כל, פרסי זהב טהור רבים מספור.

  5. ענת יקרה, כל כך מרגש לראות אותו ככה, באור השמש, גלוי לעין-כל ועדיין, עדין כל כך, מפיץ את ניחוחות נפשך. היום, כשישבתי בתור לקופת חולים ועיינתי תוך כדי במדור "גלריה" (כי זה מה שעושים בתור לקופת חולים), ראיתי בעמוד האחרון שיר שלך. שיר שכבר קראתי בעבר. שיר ששורותיו קצרות אך זרועותיו ארוכות-ארוכות, נשלחות לתוך הנשמה. זה נכון שדרכנו יחד הייתה קצרה, אבל היא נחרטה בי היטב, ומאז אני מלווה מרחוק, והתמלאתי כולי התרגשות וגם גאווה 🙂

  6. מזל טוב וקולולו! מברכת אותך מעברו השני של האוקיאנוס (בדרך כלל אני שקטה פה, אבל זה מאורע בהחלט מחייב…).

  7. הי ענת, מזל טוב, כרגע (כנראה באיחור ניכר) התוודעתי לקיומו של ספרך החדש, מקווה לקרוא בו בהזדמנות קרובה. בהצלחה רבה.

להשאיר תגובה

