הגן

רגיל

מה עושים?

נישב.

פה?

יותר קרוב.

זה טוב?

עוד קצת.

מה עכשיו?

עכשיו אתה צריך לפתוח את הפה.

ככה?

לא כל כל הרבה.

ככה?

כן. ותעצום עיניים.

למה?

כדי שתתרכז.

אבל אני רוצֶה לראות.

אתה גם ככה לא תראה, זה יותר מידיי קרוב.

ומה את תעשי?

אני גם אפתח את הפה.

ותסגרי את העיניים?

כן.

איך אני אדע שאת לא פותחת אותם?

אותן. עיניים זה בנות. אני לא פותחת.

מה עכשיו?

עכשיו אתה צריך להכניס את הלשון שלךָ לפה שלי.

למה דווקא אני מתחיל?

כי אתה יותר גבוה.

איך אני אמצא את הפה שלךְ אם העיניים שלי סגורות?

אה…

לפתוח?

לא. אני יגיד "פֶּה" הרבה פעמים ואתה תתקרב עד שניפגש.

 ואז מה?

תכניס.

ואז?

לא יודעת.

את בטוחה שזה מה שעושים?

כן, אני ראיתי בטלביזיה. שמה הם עושים את זה בבת-אחת.

אז אולי צריך בבת-אחת?

לא חושבת. צריך להתאמן לאט קודם.

גם בטלביזיה הם מתאמנים?

בטלביזיה אומרים להם בדיוק מה והם עושים.

אולי נשאל מישהו?

אין פה אף אחד. כבר חושך.

את מפחדת?

כן. ממה?

לא יודע.

אז מה נעשה?

אולי תורידי ת'משקפיים.

למה?

ככה אני אדע בטוח שגם את לא רואה. גם הם נתקעות לי בפנים כשאני מתקרב. משקפיים זה בנים או בנות?

בנים.

איך את יודעת?

קיבלתי כמעט טוב מאוד בלשון.

היה מבחן קשה.

כן.

לא צריך להגיד 'זכר או נקבה'?

כמה קיבלתָּ?

מספיק. בקושי.

מממ.

זה לא כזה נורא כי זה בקושי אבל יש בזה גם מספיק.

אז זה יותר בקושי או יותר מספיק?

לא יודע.

מוזר.

את נראית מוזר בלי משקפיים.

יותר טוב עם או בלי?

בלי.

למה?

כי עם, העיניים שלךְ נראות קטנות בחוּם ובלי הן ירוקות ונוצצים.

נוצצות.

מי?

העיניים שלךָ יפות בכל מצב.

אבל אין לי משקפיים.

אם היו לךָ.

מאוחר.

אז יכולתָּ להוריד וגם אז. גם בלי וגם עם.

מחר שעת אפס.

טבע. אוף.

לא עשיתְּ שיעורים?

לא, אתה?

כן.

אז אני יעתיק ממךָ בבוקר.

ואחרי צהריים עוד פעם נתאמן?

כן.

 

»

    • הי מוטי, אתה יודע שכתבתי את זה בהשראתך? כי כתבת לי תגובה כל כך יפה על אחד הטקסטים בבלוג והזכרת גן אחד קטן, שפעם חשבתי אותו לכל העולם.

      • אפרופו השראה,וודאי תשמחי לשמוע שרכשתי היום בצומת ספרים שני ספרי שירה חדשים של המשוררים ישראל אלירז ואלי אליהו.מאז שחזרתי לקרוא שירה,אני מגלה שהיא איזון מענג לספרי העיון הרבים שאני קורא.בכל אופן בהחלט אפשר לומר,שיצא לי משהו טוב מהפייסבוק(הטור של אילן היווה עבורי תמריץ חזק מאוד לשוב אל הקריאה.)
        בחודש הבא אעלה משהו אחר בחכתי.המדף בצומת ספרים דווקא מלא בספרי שירה של משוררים צעירים,בני הדור החדש או הקודם לו,זה לא דבר שאני יכול לומר על החנויות של סטימצקי באותו מקום.אם תרצי להמליץ לי,אקבל את המלצתך בשמחה גם לחודש הבא.לשיקולך.:)

כתיבת תגובה

