המשורר הסודי

רגיל

יום אחד, קרוב או רחוק, ניפגש.

בזמן שיעבור עד אז, תמשיך לשלוח לי את השירים המכושפים, שאפשר, למרות מה שאמר לסקלי, להניח עליהם את הראש, או שהם מניחים כפה גדולה וחמה על הכתף להרגיע, או שאפשר לשבת בם רגע, להסדיר נשימה. ואני אניח את כף היד האלקטרונית הקטנה על השם שלך עד שקליק, ומייל ייפתח, ואקרא, מרכינה ראש הצידה, כמו ילדה סקרנית, כולה סימני שאלה, להתבונן איך אתה עושה את היופי. ואחרי עשרים שירים או יותר, אני אכתוב לך, שכל כך הייתי רוצה להחזיק ספר שלך ביד, משהו להאחז בו לפני שאני נשמטת לתוך השינה. ואין. וגם אחרי חמישים שירים, הכל ימשיך לקרות. אני אלך ואחזור, ומישהו יאמר משהו, למישהי יהיו חלומות גדולים, מישהו יצטער שעשה כך ולא אחרת. מישהו ימות וכולם יבכו, גם התינוקות, גם אלו שממש עכשיו נולדו ויש אצלם את כל הזמן. והכל יהיה לשווא, אבל זה יהיה בסדר. במסדרונות, שקוראים להם לפעמים גם "רחובות", אני אלך חשופה ורועדת, לא בגלל הלב, רק בגלל שחורף.

(שאלתי, אני יכולה לפרסם שירים שלך בבלוג שלי?

אמרת, אני לא מרגיש עם זה נוח

אמרתי, גם ככה אף אחד לא קורא אצלי, זה בלוג פנימי

אמרת, אני לא יודע

אמרתי, אוקיי

וגם אמרתי, במחשבה שנייה, זה בסדר, כך תישאר המשורר הסודי שלי)

אולי יום אחד ניפגש. מה נוכל לומר אז? יהיה קשה לזהות את סבך המילים הסמיך בשלד הגוף הזר. יהיה מוזר.

»

  1. הי ענת,
    טוב, אני חושב שאותו משורר סודי הזכיר את שמך באזניי כמה פעמים.
    וכחבר ותיק שלו (חצי-אח או אח-לא-ביולוגי, אני חושב שהוא יסכים עם ההגדרה הזאת) אני יכול לומר שתמיד משמח להיפגש איתו.

    • שועי יקר, למעשה, הגעתי לשיריו של אשר דרכך, פרסמת שיר שלו בבלוג שלך לפני מספר שנים. ואח"כ התמכרתי למיילים הפואטיים שלו, לשירה החכמה והחומלת, שממלאה אותי תמיד שמחה ומחשבות והשראה, ואח"כ גם נפגשנו ולא היה מוזר בכלל, היה טבעי ונעים ונכון. ואם אתה חצי אח, אז אני, ככל הנראה, דודנית. שלו. וגם שלך. 🙂 ענת

כתיבת תגובה

